Вештання по YouTube корисна річ для розуміння того, що цікавить юзерів мережі. Цікавість логічно вимірювати кількістю переглядів. Дехто свідомо використовує ресурс для промо, а дехто, закинувши ролик з мобільного телефону не планував прокидатись на наступний день з десятьма тисячами переглядів свого відеоеккаунта.
У мене є простий індикатор появи чергової відео-віруски – мій строкатий контакт лист ICQ. Його репрезентативність соціологи можуть поставити під сумнів – але для мене вона збіса валідна – кілька десятків активних юзерів різних професій, соц. прошарків та вікових категорій.
Словом, фіналізувала все, що закидували неодноразово в аську останнім часом:
Ось вони, нові зірки рунету за осінній період - від 50 до 100 тисяч переглядів!
Так, Peter Nalitch задав напрямок своїм легендарним вже Guitar, Guitar (1,5 млн ! переглядів на час написання даного тексту, ссилка на сайт, плітки про контракти з продюсерами)
Валентин Стрикало
http://www.youtube.com/watch?v=lZOn5DMv5A4
Селф промо. Звернула увагу після інтерв’ю в одному з листопадових номерів Афіші. Ось вона – матеріалізація коефіцієнту цікавості - твій фейс на столичному таблоїді.
Петро Щур
http://www.youtube.com/watch?v=4Q5lUBbxoHs
Скинули колеги із Зх. України, дядько певно звідти. Схоже на випадкове відео.
Воно було популярне спочатку року, зараз певне, друга хвиля.
Цікаво, чи Петро здогадується про сайт його прихильників :)
Сява репер (відео правда ще з літнього періоду, але не показати в даній темі – гріх)
http://www.youtube.com/watch?v=o5159imju2Q
Можна сказати промо http://lovi.tv/
Нікіта Літвенков
http://ru.youtube.com/watch?v=cMIHLzuJ4Wg
Не «муз. ролик», але так точно віруска останнього тижня.
Маємо повноцінний тренд – «музичні твори» ролики у самопально-стьобному виконанні. Думаю, в скорім часі маємо всі шанси побачити чергову хвилю промо, наприклад креативних агенств – дешево і сердито в умовах самі знаєте чого :)
Суб’єктив: не хочу здатись снобом, але щось мені трохи сумно стало від того, ЩО завойовує таку популярність у вебі. Особливо Петра Щура якось шкода(
І ще: даному пості, вживаю термін «віруска» - як вище-бум у мережі, із великою кількістю переглядів певного відео, не залежно від того - чи це створений і спеціально розміщений вірусний ролик, чи стьобне відео звичайного юзера, що набуло шаленої популярності.
У мене є простий індикатор появи чергової відео-віруски – мій строкатий контакт лист ICQ. Його репрезентативність соціологи можуть поставити під сумнів – але для мене вона збіса валідна – кілька десятків активних юзерів різних професій, соц. прошарків та вікових категорій.
Словом, фіналізувала все, що закидували неодноразово в аську останнім часом:
Ось вони, нові зірки рунету за осінній період - від 50 до 100 тисяч переглядів!
Так, Peter Nalitch задав напрямок своїм легендарним вже Guitar, Guitar (1,5 млн ! переглядів на час написання даного тексту, ссилка на сайт, плітки про контракти з продюсерами)

http://www.youtube.com/watch?v=lZOn5DMv5A4
Селф промо. Звернула увагу після інтерв’ю в одному з листопадових номерів Афіші. Ось вона – матеріалізація коефіцієнту цікавості - твій фейс на столичному таблоїді.
Петро Щур
http://www.youtube.com/watch?v=4Q5lUBbxoHs
Скинули колеги із Зх. України, дядько певно звідти. Схоже на випадкове відео.
Воно було популярне спочатку року, зараз певне, друга хвиля.
Цікаво, чи Петро здогадується про сайт його прихильників :)
Сява репер (відео правда ще з літнього періоду, але не показати в даній темі – гріх)
http://www.youtube.com/watch?v=o5159imju2Q
Можна сказати промо http://lovi.tv/
Нікіта Літвенков
http://ru.youtube.com/watch?v=cMIHLzuJ4Wg
Не «муз. ролик», але так точно віруска останнього тижня.
Маємо повноцінний тренд – «музичні твори» ролики у самопально-стьобному виконанні. Думаю, в скорім часі маємо всі шанси побачити чергову хвилю промо, наприклад креативних агенств – дешево і сердито в умовах самі знаєте чого :)
Суб’єктив: не хочу здатись снобом, але щось мені трохи сумно стало від того, ЩО завойовує таку популярність у вебі. Особливо Петра Щура якось шкода(
І ще: даному пості, вживаю термін «віруска» - як вище-бум у мережі, із великою кількістю переглядів певного відео, не залежно від того - чи це створений і спеціально розміщений вірусний ролик, чи стьобне відео звичайного юзера, що набуло шаленої популярності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий