Брати по розуму.
http://trendsetter.ru/
За вікнами тру осінь :) Сьогодні у всіх офісних працівників у бізнес кварталі Бесарабки болить голова. Я - не виключення. І поки пишу про статейку про останні арт акції в комункаціях мега брендів Київстару, OTP банку, Chesterfield і Winston, можу потішити себе і читачів лише свіжою знахідкою в мережі: сайт trendsetter.ru Колеги, можна сказати.
На їхніх сторінках віднаходжу відповідь на хвилююче питання по категорійному апараті: чому дослідники трендів деколи називають себе трендсеттерами - тобто їх законодавцями? звідки така плутанина?
trendsetter.ru каже:
trend-setter (eng.) – someone who popularizes a new fashion.(Farlex dictionary)
Дословно переводящимся с английского как "законодатель мод", термином "тренд-сеттер" принято обозначать актуализаторов, служащих своеобразным передаточным каналом между новаторами и остальным социумом. Однако, называя проект именем trendsetter, мы не ставили цели провозгласить себя тренд-сеттерами – делать подобные заявления, тем более в одностороннем порядке, как нам кажется, просто нелепо.

Підтримую в повній мірі! :)
Також цікавий сам концепт даного веб-проекту:
"Идея создания альтернативного СМИ постоянно проскакивала то в разговорах о тенденциях и механизмах их отражения в прогрессивных зарубежных изданиях, то в приправленном чувством протеста нежелании принимать напускную, а оттого ещё более убогую пафосность коммерцилизированного российского глянца"
Ця думка мене мотивує зробити деяку дописку до свого вчорашнього посту про глянець для українського тренд-аналітика: дійсно, деколи глянець суб"єктивно глянцює все, або просто висвітлює тільки "актуальні" (читай світсько-пафосні) тренди. Отож аналітик має досвідно-інтуїтивно відсіювати таку проекцію редакцій та виділяти справжнє від бажаного :) А щодо перечислених мною видань - ІМХО, вони таким майже не страждають, тобто похибка допустима і не впливає суттєво на результат.
http://trendsetter.ru/
За вікнами тру осінь :) Сьогодні у всіх офісних працівників у бізнес кварталі Бесарабки болить голова. Я - не виключення. І поки пишу про статейку про останні арт акції в комункаціях мега брендів Київстару, OTP банку, Chesterfield і Winston, можу потішити себе і читачів лише свіжою знахідкою в мережі: сайт trendsetter.ru Колеги, можна сказати.
На їхніх сторінках віднаходжу відповідь на хвилююче питання по категорійному апараті: чому дослідники трендів деколи називають себе трендсеттерами - тобто їх законодавцями? звідки така плутанина?
trendsetter.ru каже:
trend-setter (eng.) – someone who popularizes a new fashion.(Farlex dictionary)
Дословно переводящимся с английского как "законодатель мод", термином "тренд-сеттер" принято обозначать актуализаторов, служащих своеобразным передаточным каналом между новаторами и остальным социумом. Однако, называя проект именем trendsetter, мы не ставили цели провозгласить себя тренд-сеттерами – делать подобные заявления, тем более в одностороннем порядке, как нам кажется, просто нелепо.

Підтримую в повній мірі! :)
Також цікавий сам концепт даного веб-проекту:
"Идея создания альтернативного СМИ постоянно проскакивала то в разговорах о тенденциях и механизмах их отражения в прогрессивных зарубежных изданиях, то в приправленном чувством протеста нежелании принимать напускную, а оттого ещё более убогую пафосность коммерцилизированного российского глянца"
Ця думка мене мотивує зробити деяку дописку до свого вчорашнього посту про глянець для українського тренд-аналітика: дійсно, деколи глянець суб"єктивно глянцює все, або просто висвітлює тільки "актуальні" (читай світсько-пафосні) тренди. Отож аналітик має досвідно-інтуїтивно відсіювати таку проекцію редакцій та виділяти справжнє від бажаного :) А щодо перечислених мною видань - ІМХО, вони таким майже не страждають, тобто похибка допустима і не впливає суттєво на результат.
Комментариев нет:
Отправить комментарий